Trött..

Jag är verkligen jätte trött. Känner inte för att göra något annat än att lägga mig i ett varmt bad och titta på film. Och jag orkar egentligen inte bada heller för jag orkar inte vänta på att karet ska fyllas. I morse så försov jag mig 1 timme. Skulle gått upp klockan 8 och ta tåget 9.20 men jag vaknade klockan 9. Fick rafsa ihop håret i en snudd sen körde min syster mig till stationen och ta tåget 9.39 i stället och jag kom ändå bara 5 min försent till lektionen. Just nu i skolan handlar vårt projekt om olika grupper. Jag valde jägare som jag kanske berättat om tidigare. Har samlat ihop en massa information och känner faktiskt att detta projektet har varit riktigt kul. Jag valde att intervjua en jägare och fick några bra bilder. Dock blev det lite stulit med fotograferingen men det löste sig för att min kära pappa ställde upp på bild. Nu ska jag lägga in bilderna på datan och redigera dom och sen ska jag börja sätta ihop allt i indesign.
Bild till projektet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0