Onsdag.

Sitter i skolan och har inte gjort nått skit typ. Jag är trött och vill bara lägga mig i sängen och sova. I morse var det värsta kaosen. När jag satte mig på tåget klockan 06.47 insåg jag att jag glömt mitt tågkort precis när de stängde dörrarna. Så jag fick hoppa av i stehag och vänta extremt länge på att nästa tåg till Höör skulle komma. Sen åkte jag in med Jonas till Lund och tog tåget därifrån. När jag kom in i klassrummet hade min mentor med sig bakelser och de gillade jag stort.

Igår var jag på elgiganten och köpte mig min efterlängtade tv. Så nu ska mitt rum möbleras lite. Ska ta bort mitt skrivbord och flytta på min spegel och byrå. Sen ska jag sätta upp tvn på väggen och koppla datan till den. Hoppas bara att detta blir bra nu annars kommer jag att bli djup deprimerad haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0