Nattmössan på !

Ligger i sängen och är ny duschad och fräsch. Har lite smått värk i hela kroppen men så länge man lever ska man ju egentligen inte klaga eller hur. Har tittat på schemat inför morgon dagen och när sidan öppnades tappade jag faktiskt hakan. På schemat står det att jag ska börja klockan 08.10 och gå ända till 16.20. Så deppig har jag inte blivit på flera år haha. Känner mig faktiskt inte ett dugg pepp inför i morgon. Men jag har i alla fall fixat en arbetsplats att fotografera på inför nästa projekt så det känns ju skönt. Men nu är det ändå rätt skönt att ligga under ett varmt täcka ny duschad och höra på den hårda blåsten utanför fönstret. Det är mysigt, absolut. Och eftersom jag inte orkar ta bilden själv så tar jag bilden från hemsidan. Här är mina ny inköpta skor inför hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0