Jag vill inget annat än hem just nu..

Sitter i klassrummet och min dag har inte varit så jätte bra än så länge. Hade matte klockan 8 sen skulle jag ha engelska hade det inte så länge innan jag börja känna att jag höll på att svimma. Gick ner till skolsköterskan kolalde lite saker sen la jag mig i vilorummet och sov i 20 min. I kväll ska jag hem till älsklingen. Är bara sugen på att ligga i soffan hela kvällen och titta på idol och en massa film och äta cheasballs och energidricka. Åh jag vill bara hem hem hem allt känns oehört jobbigt nu precis allt. Till och med att andas är jobbigt. Hoppas bara på att det inte är någon förkylning på gång. Nu ska jag nörda mig med någon segt spel på facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0