26 September

Kom precis hem efter en helt åt helvete dag i skolan. Började klockan halv 11 hade bara onödigt skit efter det hade vi idrott. Och så klart hade vi spinning och jag som precis har blivit "frisk" höll på att dö av att nästan var tept och halsen var svullen. Men ja något måste de ju ha tagit för jag var jädrar i de varm och röd och stort behov av vatten. Nu ska jag snart upp och städa lite på mitt rum för det är kaos just nu. Men jag har verkligen inte orkat att städa men det känns verkligen inte okej att ha det så. Ska väll börja plocka ner mitt skrivbord så att jag kan få bort de och flytta på byrålådan. Men ett steg i taget, städning låter som en okej start tycker jag och det är nog det ända jag pallar idag också om ens de. Tycker det börjar bli mysigt ute med löven som faller och alla tröjor som plockas in i garderoben. Jag är verkligen en höst och vintermänniska. Älskar att tända en massa ljus inne i ett mörkt rum, tända en mysig brasa och sätta på en härlig film och krypa ner under en skön filt. Nu ska jag titta på lite grejor på internett inför framtida planer. Känner att min framtid kommer bli bättre än vad jag förväntar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0