19 September

HAr nyss kommit till skolan och är sådär 50 min tidig men det känns väll bra?. Idag ska vi bara arbeta med projektet och ha idrott. Blir väll rätt lugn dag idag. I fredags åkte jag till Jonas vi fyllde badkaret och öppnade champagnen. Så mysigt har vi inte haft det på evigheter. Efter det gick vi upp och tittade på film sen började kvällen närma sig sitt slut. På lördagen låg bara jag och Jonas och slappade sen åkte vi till Micke för överraskningsfesten och kan säga att hans min när han såg oss alla i soffan kommer man nog aldrig att glömma. Vi hade mysigt åt mat osv. Söndagen spenderade jag och Jonas till att köra runder och slappa hela dagen. När klockan blev 8 åkte vi för att se streat race innan vi börja köra hemåt mot Höör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0