13 September

Sitter i klassrummet och kom säkerligen somna inom ett par minuter. Vädret är tråkigt, lektionerna är tråkiga ALLT är tråkigt idag. Jag känner mig verkligen negativ men är så himla trött och tiden samarbetar inte med mig alls idag. Skolan går så himla långsamt och vi går till halv fem. Efter de ska jag plugga matte. En del att ta igen efter en massa grejor som kommit i vägen. Sen MÅSTE jag städa mitt rum, helst måste jag hinna damma dammsuga och moppa innan jag lägger mig i sängen och tittar på min underbara nya TV. I bland har man dagar då man är negativ och trött och allmänt nere, det är en sån dag idag för mig. Lägger in en gullig bild på Jonas och tröstar mig med att se hans vackra ansikte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0