Trött och sliten.

Ska snart bädda ner mig i sängen och sova ut och klockan ringer inte för ens klockan 08.30 om jag har tur. I natt sov jag inte alls bra vaknade varje timme och slutade med en massa mardrömmar. Så jag hoppas på en bättre och skönare natt i kväll. Efter skolan åkte jag och mamma och handlade en massa tallrikar till mig till framtida planer. Blev svarta tallrikar från Höganäs och det kändes riktigt bra när vi körde där ifrån sparade någon tusenlapp på att köpa dom nu. Sitter och lyssnar och njuter till Christina Aguilera - Bound to you. Kan lyssna på den om och om igen. Nu ska jag stänga ner datalocket och vara social med min älskade.
Suddig bild men köpte:
10 x Stora mattallrikar
10 x Mindre tallrikar (tex till mackor eller kakor)
10 x Skålar till flingor mm.
4  x Små skålar till grönsaker tex till taco
2  x Stora skålar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0