Tidiga mornar NEJTACK!

Ja idag ringde klockan 05.45, vet att det är en normal tid för en del men för mig är det katastrof. När jag öppnade ögonen när klockan ringde kändes det som att jag bara precis hade slumrat in och hade hela natten framför mig men nä då var det dags att ta av nattmössan. Hann inte äta frukost eftersom jag och Jonas låg och drog in i det sista. Nu ska jag ha matte vilket jag tycker väldigt illa om på morgonen. Går till fyra idag så blir en lång dag. Och kommer att stanna länge i skolan i morgon eftersom jag och Fanny ska fota i studion till projektet. Måste säga att dessa bilderna bara kommer att bli super. Älskar alla mina idéer, men jag tycker inte om allt jag ska skriva allt står stilla i mitt huvud och jag kommer inte någon vart. Men nu ska jag slå upp matte oken och se om jag kan få något gjort. Börjar om 2 minuter KILL ME.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0