Skridsko åkning ohye!

Sitter i klassrummet och lunch rasten har precis börjat. Jag känner inte alls för att prega ner någonting i min mage. Ingen vidare god mat heller så sitter här istället och myser med lugn musik i öronen och fötterna på bordet. Somnade på tåget på vägen hit men som tur var så hade tåget stannat innan för när jag tittade på klockan så skulle vi varit framme för 5 minuter sen. Stod och frös på stationen i morse i 25 minuter för att tåget var försenat. Kan bara säga att när jag har körkort är det  GOODBYE till Skånetrafiken. När folket kommer tillbaka efter lunchen ska vi dra till busen och åka mot kokum fritid för att åka lite härlig skridsko i en timme. Härlig idrott man har på denna skolan måste jag säga. Bodypump, spinning, yoga och skridsko ja ibland blir det för mycket helt enkelt. Nyss tittat igenom min almanka och ser att det får bli flera timmars plugg denna veckan. Men som tur är firar man lov efter denna extremt hårda vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0