Måndag..

Sitter och proppar i mig en passa godis och känner mig för tillfället riktigt fet. Igår kunde jag inte somna det kliade över hela kroppen precis överallt. Jonas somnade snabbt som satan så där låg jag själv och kunde inte sova och tänkte på alla hemska saker som kunde hända mig där i mörkret. Idag på idrotten hade vi bodypump eller vad det heter och det var riktigt jobbigt har ont i både armar och ben om kommer ha en saftig träningsverk i morgon. Nu ska jag gå in i duschen och sen ska jag läsa klart "hamlet" som vi läser på svenskan har bara några sidor kvar men skönt att kunna halv sova på tåget i morgon. Jonas kommer antagligen inte ikväll så får sova ensam i natt. Inte gjort det på länge men kommer nog somna snabbt i natt eftersom jag inte sov så mycket i natt. Men nu ska jag kila hare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0