Leva livet.

När jag vaknade i morse då klockan inte hade ringt fick jag lite panik men hade bara sovit en kvart längre än vad jag egentligen skulle. Mamma skulle skjutsa mig till stationen men jag funderade på att springa dit när tåget skulle gå om 7 minuter och mamma fortfarande höll på att klä på sig efter duschen. Men vi körde i rally fart men precis när vi kom till stationen rullade tåget iväg. Detta är första gången jag har missat ett tåg. Så jag fick åka med mamma och lotta till Lund och ta ett tåg där ifrån. I kväll ska jag åka och köpa en massa tallrikar från Höganäs som de har jätte billigt var det nu varm. Mamma kom in och tipsade mig eftersom jag redan har en massa muggar och en kanna.
Igår tillbringade jag och Jonas dagen med att köra runt i hela skåne. Vi började med att köra inom tyringe och vidare mot helsingborg, sen åkte vi mot malmö vidare till ystad vidare till Kristianstad vidare till Hässleholm och slutligen hem till Höör. Detta gottade vi oss med bland annat :)
Lite skillnad på fötterna eller vad säger ni ? :)
Storlek 34 och 43 haha.
Bild sedan Bowling med gänget i fredes mysigt och kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0