Längtan efter lov

Har precis haft matte och sitter och rensar min hjärna genom att spela lite Bubble Trouble. Känns helt okej faktiskt. I går stannade jag kvar i skolan till klockan 5 och det känns bra för nu behöver jag inte rå plugga så mycket. Eftersom jag pluggar bättre i skolan än hemma så var det de ända alternativet. Blir nog till att stanna kvar idag också för jag lär inte få något gjort hemma hos Jonas. Idag fick jag stor inviga min nya höst/vinter jacka en grön mysig sak som får användas medan den röda är på kemtvätt. Projektet är näst intill klar bara lite små saker kvar ska redigera den sista bilden sen ska jag göra en liten plansch sen är jag klar med foto biten skönt. I går ställde snälla Lisa upp på att vara modell. Hon lät mig till och med att blöta hennes hår och la sig bland ankskit. Jag beundrar dig starkt Lisa! Nu ska jag börja fixa bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0