Höstkväll

Medan Jonas är ute och polerar bilen sitter jag här inne och myser i min underbara one piece. Soppan står och kokar på spisen och utanför fönstret dalar de gula löven. Temperaturmätaren visar 9,3 grader ute, verkligen ingen värme längre. Jonas kom precis in och frågade efter en tjock tröja så fick leta upp den största jag hade. I går åkte jag, Jonas och hans moder till Ullared, när vi kom dit var det en extrem lång kö så man nästan vände bilen hemåt igen. Efter att vi hittat p-plats efter 30 minuter började kön rulla. Extremt mycket folk där inne men vi lyckades hitta vad vi sökte och åkte sedan hem igen. När vi kom hem åkte färgen i mitt hår som jag köpt för att färga min utväxt, och kan bara säga att det blev ju inte direkt som jag hade tänkt mig, så innan skolkortet på fredag måste det ske drastiska åtgärder. Jag tycker verkligen om hösten, tycker att den är så mysig då man kan tända brasan, ta på sig en massa kläder och alla färger som finns där ute. Absolut JA till hösten.
Före första färgningen (brun)
Sligor ( ljusa ) före denna färgnin.
Efter denna färgningen och ja det blev ljust kan man säga.
Dock ser man fortfarande skillnad på utväxten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0