Godissugen!

Ligger i sängen igen och tittar på en massa kläder osv. Bara av att se blåsten där ute får en att frysa. Jag ligger nerbäddad i sängen igen under täcke och massa filtar. Jag ska cykla ner till lidl och handla lite godis hade jag tänkt. Är jätte sugen på chips eller skruvar ash jag får se vad som hamnar i min hand när jag är där. Är verkligen jätte trött och frusen vill bara lägga mig ner och sova men måste både plugga och duscha. Ibland önska man verkligen att man var något annan än en mänska så man slapp allt det jobbiga som att gå upp tidigt, gå i skolan, plugga, bekymmer. Nu låter jag jätte nere men jag känner mig faktiskt så just nu, men jag skyller på att det är hösten och mörkret som får mig på dessa tankar. Ska ner och hälsa på familjen sen cyklar jag iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0