Fredagsmys!

Vaknade 06.15 gick upp snabbt som attan och fixade mig sen körde Jonas mig till stationen. När jag kom till Lund visade de sig att tågen inte gick vidare till Malmö. Arg som ett bi blev jag och väntade jätte länge på att något skulle komma tillslut efter en timme kom det ett pyttelitet (om man ens får kalla det för ) tåg som redan var full med en massa folk. Så klart fick knappt någon plats. Efter att ha väntat jätte länge stack jag hem frusen som en isbit. Dagen har spenderats i soffan med min kära dator. Men eftersom det är fredag så tycker jag inte att det är så farligt att ta det EXTRA lugnt.

I kväll ska jag och Jonas ner till huset och sova. Ska hyra film och köpa massa gott. Efter filmen ska vi krypa ner i ett varmt härligt bubbelbad med några drinkar. Jonas får ta det lite lugnt med dom eftersom vi ska upp tidigt för att köra till Ullared. Kommer bli en skön avslutning på veckan.

Måste till doktorn för att kolla upp hur min allergi för kvalster är för har börjat få jätte mycket utslag och kliande ögon osv. Detta betyder att jag måste till doktorn och ta en massa stick och det känner jag ju absolut inte för att göra. Men men sitter och kollar på en massa möbler säger bara Mmmmm vad jag vill ha en massa grejor synd nog är att inte ****** är så stor. Nu ska jag titta vidare och drömma mig bort i alla drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0