Filmtittning och filtar..

Har precis tänt en mysig brasa så nu ska det förhoppningsvis bli lite varmare. Jag ska lägga mig i sängen och titta klart på stolthet och fördom och har hällt upp en stor tallrik med ananas som får bli mitt godis för dagen. Det är så extremt kallt ute så man vill inte sätta foten utanför dörren. När jag satt på tåget hem kändes planen att träna riktigt bra men sedan somnade jag och när jag vaknade med huvudvärk kändes inte planen så bra längre.

I morse tog jag farväl av min älskade pojkvän som ska upp och jobba igen i en vecka och jag tycker inte om detta. Vet inte vad gud har emot mig men jag klarar inte av att sova själv. Det ända som är positivt är att hela sängen är MIN. Jonas har ett flak energi dricka som står och ropar på mig, funderar på att promenera upp till Konsum och köpa något gott att fördriva tiden med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0