Coca Cola och fotning i studion!

Ja medans de andra är på lunch sitter jag här och kopplar av i den sköna tystnaden. I morse var det väldigt svårt att dra bort det varma täcket från min kropp och mötas av den kyliga luften. Men klädde på mig fort för att hinna slå en liten blick på Tv:n innan jag drog på mig jackan och börja gå mot stationen. Väl framme var alla tåg försenade och tåget mot Malmö gick på andra sidan. Kom någon minut innan läraren klev in i klassrummet så skönt att slippa de dumma anmärkningarna som skaver i ögonen. Nu ska jag snart gå ut en liten runda med Carolina för att få lite ny frisk luft i mig. Sen ska vi dra in i studion och fortsätta med fotning osv. Slutar 16.05 idag inte lika sent som igår men känns ändå som att det börjar bli mörkt när man kommer hem. Igår satt jag och väntade på Jonas i  X  antal minuter och kände bara hur magen kurrade och ryggen knakade. Vi tröstade oss med Mc Donald´s mat och sen kilade vi hem och tittade på Desperate som började igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0