Bär och film (Y)

Ligger i sängen och tittar på film och äter bär. Hallon, blåbär, björnbär, svartvinbär och krusbär, lite vanilj glass till så kan man inte önska något mer. Skolan idag har varit jobbig, inte gjort så mycket men dagen har varit lång. I morgon börjar jag halv 10 och går till 2 så i morgon drar jag nog ner till simhallen och tränar lite. Känner verkligen att mina muskler behöver pressas lite. Gillar känslan av träningsverk, till en viss gräns. Snart är det fredag vilket betyder att Jonas äntligen kommer hem. Detta har verkligen fått mig att inse att jag måste lära mig att sova själv.

Åkte till city gross med mamma och syster. Hittade en döskalle som man egentligen har som prydnad under halloween men projektet i skolan handlar ju om Hamlet så där kommer jag verkligen ha nytta utav döskallen! Ser fram emot att ta dessa bilderna, har så himla många idéer så min hjärna nästan sprängs. När jag kom hem hade även min HDMI adapter till mac:en kommit *tummen upp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0