Äntligen Fredag!

Efter många tidiga mornar och sena kvällar är det äntligen fredag. Som jag har längtat efter detta. Kvällen ska jag starta med god mat med min älskade familj, sedan åker jag och älskling och ser på bio. Sen ska jag tvinga ner Jonas i ett härligt skumbad med en massa tända ljus som avkoppling innan sängen ropar. Måste plugga men det får vänta tills i morgon för att det är högst förbjudet att plugga en fredakväll. I kväll är det idol och Robin är bara bäst. Älskar hans röst mmm. Igår stannade jag kvar i skolan och hade kul i studion och måste säga att jag är nöjd med bilderna som togs. Tack alla som hjälpte mig med bilderna! Nu ska jag stänga datan och inte öppna den för ens i morgon då jag tyvärr måste plugga.
VAd tycker ni om bilden inte klar men halvklar bild till projektet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0