Vill ha sommar och soool

åh vill ha sommar och sol !
Vill åka utomlands där det minst är 45 grader!
Skulle vilka köpa in detta!
273,75 SEK 365 SEK
Intensifierar och förlänger färgen efter solning
med upp till 80%, håller huden mjuk, len
och stråkande.
Vill även ha
995 SEK
USA:s mest populära ögonfransnäring.


445:-

Braun Locktång Satin Hair 7

Ska ju även klippa mig i morgon
jag funderar på hur det ska bli hm..
Tror jag ska kapa en hal del och
klippa upp det och antingen göra
rundad lugg eller snelugg :)

På onsdag ska jag även slinga håret
och jag hoppas att det blir bra
eftersom jag åker på torsdag så
kommer jag inte hinna färga om de
om det blir fel haha :)

Nu ska jag snart ha engelska så nu
ska jag packa ihop see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0