Fredag den 13

Ja då var man hemma. Sov hos Snutte i natt och när jag skulle ta tåget i morse fick de bli ett pågatåg som stannade precis överallt. Tog mig 1 timme & 13 min vilket egentligen bara ska ta runt 50 min men vanligt tåg -_- Blev i allafall klar med projektet idag :) gillar resultatet wihoo :) iallafall med novellen :) Slutade 13.10 och då stack jag till Hässleholm för att följa med Jonas och köpa kostym till sin student :) Riktigt stilig blev han :) Nu är jag hemma igen och ska ägna min fredags kväll tillsammans med familjen Jönsson :) Kanske åker hem till Jonas runt 10 tiden men men :) Känns rätt okej med livet just nu, allt går som det ska.

Här är en av bilderna  jag hade med i projektet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0