4 Maj och sööömnig!

Sitter nästan och somnar här framför datan.
Orkar inte göra någonting försov mig i morse
men han ändå till tåget.
Men under resan blev de försenat 20-30 min
så jag missade 20 min av nationella provet i eng.
Dock fick jag ändå göra provet men med 20 min
mindre tid än alla andra. Annars har dagen varit
chill började halv 10 och slutade halv 2.
Efter skolan stack jag och louise och tränade tog
även bubbelpoolen som lite avslappning innan vi
gick in i duschen. Nu ska jag snart äta och hade
ett rent helvete att få i gång grillen..
Ingen kommentar där :)
Annars är det väl helt okej om man bortser från
att jag är mega trött men
tror det har med skolan att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0