30 Maj

Nu är jag hemma i Sverige igen efter 4 härliga dagar i Berlin. Vi har gjort en himla massa saker :) På torsdags morgongen åkte vi. Jag övningskörde till båten. Båten tog 4 timmar vilket var lite drygt men medans vi väntade åkt vi räkmacka, målade naglarna och spelade wii. När vi kom av båten åkte vi inom bordershop. Sen väntade en resa på 3 timmar till hotellet.

När vi kom fram packade vi in allt och började leta efter någon restaurang att äta på. Blev kebabrulle för min del. Sen väntade vi på resten av skåningarna skulle anlända.

På Fredagen gick vi upp tidigt för att ta tunnelbanan till massa olika platser. Vi var bland annat vid berlin muren, världsklockan och minnesplatsen för Judarna. Allt var riktigt spännande och roligt. Efter en lång dags vandring och åkande hit och dit i tunnelbanan skulle vi äntligen leta upp någonstans att äta. Sen blev det hem och mysa lite med skåningarna sen blev det bums i säng.

Lördagen gick vi upp tidigt för att duscha och fixa oss inför bröllopet. Och när allt började och de kom in var de jätte fina och allt var så otroligt fint. Hela kvällen var super perfekt. Föruom att jag fick värsta migrän anfallet. Så jag fick ligga i källaren och sova i en halvtimme och knapra allt möjligt. Sen var jag pigg och glad igen. Och fotningen gick super duper bra. Sen efter tårtan och dansen ringde vi taxin. Var hemma runt 00.30. Rätt långt bröllop från 13.30 till 00.30 haha :)

Söndagen blev även upp tidigt för att åka till båten och resan hem sen kom nutte på kvällen. Som jag saknat homon.
Ikväll när jag kommer hem från skolan ska jag städa städa städa för i över morgon är det student.
Bilder från resan kommer kanske ikväll eller någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0