2 Maj

Sitter är vid datan och tittar efter en jäkla bunke grejor på internett. Men måste säga att jag verkligen gillar iden och tankarna som inte vill försvinna som ger pirr i magen! Ikväll har det inte hänt så mycket mest suttit vid datan och så. Fan vad det suger nu med spotify seriöst :O Men men vad ska man göra. I lördes blev det inte att vi stack till den sjön. Vi stack först hem till Jonas syster och grillade flintastek mysigt var de. Sen cyklade jag, jonas och rasse in till hässlehom och åkte till någon Jonas kände. Och hade himla trevligt. På vägen hem blev det kebabrulle (L). Igår hade vi även 9 månade. Tiden går fort måste jag säga :) Älskar han bara mer och mer för varje dag och jag vet att vi kommer ligga nere i graven hand i hand och fortfarande älska varandra. Nu ska jag snart sova ska upp och springa konitionstest i morgon på idrotten dryggt natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0