31 Mars

Sitter i skolan och ska ha matte och dör av tråk.. Matte suger speciellt när man är hungrig och trött. När jag kommer hem ska jag packa upp min derma seta och se om den är bra. Och min onepiece kommer inte att komma förens den 24:e, vill inte vänta så länge!. Är god mat i malsalen .. I morgon har jag REFERATprov? varför ska man ha referat prov ? Men men ska göra klart de sista i projektet ikväll sen ska jag bara slappa sönder.

Sov i Jonas systers hus. Jätte mysigt när man tänder eld i brasan och hör de knastrar. Sätta på en film och äta chips och mysa. Känns som vårt egna lilla hus mysigt äre. Dock är de inte kul när man ska vakna och det är svinkallt. Svårt som fan att gå upp ur sängen. :) I morgon har vi 8 månader. Och det känns underbart. Tiden går fort. Och snart är det studenter 1syster 3kusiner och 1pojkvän ska ta studenten. Vet dock inte vad jag ska köpa till snutte. Tycker att han kan säga vad han vill ha så jag inte köper nått han inte kommer att använda. Men de lilla monstret kan inte säga vad han vill ha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0