19 Mars

Ja då var man pigg och vaken. Vaknade runt halv 11 mohaha skönt. Gick upp och duschade och nu sitter jag åter igen och väntar på att Jonas ska komma tbx. Han är ute och hjälper sin pappa igen. Sen ska vi åka en runda vet inte om det blir Kristianstad eller något sånt :) Sen ikväll ska vi kanske sova i Jonas systers hus igen mys :)

Kom dit igår och Jonas var ju lite smått nervös haha :) Men gick riktigt bra faktiskt. Körde konturerna sen blev det paus sen körde han i fyllningen. Alltihop tog ca 3 & halv timme. Kan säga att det var drygt att sitta där och glo. Men vad gör man inte för lilla snutte :) Blev själv riktigt sugen och att göra en tatuering. Skulle vilja ha mitt namn på handleden såhär
Eller mitt namn i svanken i skrivstil ghaaa vill ha. Men ska först hem och tjata på mamma om en piercing (a) Har nog inte berättat att jag var hos doktorn igen i torsdags med min tå. De sa att de inte såg ut att behövas en operation än och pencelin var nog inte heller på tal. SKÖNT! Fick en bedövningssalva jag skulle smörja på. Och nu skulle jag inte bry mig så mycket om nageln utan konsentrera mig på att läka.
Nu har jag skrivit för mycket igen men här kommer bilderna på Jonas :)
Jonas utan tatuering
Halvvägs
FÄRDIG ! Yeee den blev niiice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0