18 Mars

Åh vill bara skriva in typ 18 Juli! Är så himla trött på snön vill bara ha SOMMAR. Men nog pratat om den dumma snön. Sitter i Jonas rum medans han är ute och hjälper sin pappa och har varit borta nu några timmar... Nä men kanske en och en halv. Hoppas han snart kommer tillbaks :) När han kommer hem ska vi dra vidare för då ska lilla nutte tatuera sig. Får hoppas att det blir bra :) Sen ska vi nog in till stan och käka pizza får jag hoppas för mamma ivarsson ska göra taco som jag inte är så förtjust i. Sen blir det nog bara slappa och titta på film :)

Idag hade vi redovisning i skolan. Gick väll helt okej tycker jag men kunde ju förstås gått bättre. Skulle slutat klockan 13.40 men slutade 12.15 så jag är rätt nöjd faktiskt ;) Projektet handlade om droger alkohol och rökning. Och så skulle jag förmedla en känsla av sorg och ensamhet. Tyckte jag fick in de rätt bra:)

Häromdagen var vi så sugna på någon bakelse så vi åkte inom bageriet och köpte var en bakelse även fast vi inte borde gjort de haha :)
Får slänga in en bild på hamsterburen också (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0