20 Juni

Vaknade 06.20 av att Jonas skulle till jobbet så fick dra mig upp och åka mot stationen. Men när vi kom dit så tog maskinen mina pengar och dum som jag var hade jag klart inte med mig extra pengar. Klöddiklödd!.. Nu sitter jag hemma och myser i min one piece och har nyss tittat på Jönsson ligan  och ätit Ben och Jerry´s :) Ska nog stick ner och träna så småningom, om jag orkar ta mig dit vill säga :) I kväll blir det att umgås med familjen eftersom Jonas är ute och jobbar och kommer inte hem förens onsdag kväll..

åååh är så sugen på att resa !! Har suttit och tittat på resor nu i 2 timmar och jag dör snart så mycket jag vill!! Funderar starkt på att ta med mig Jonas och åka iväg 2 veckor efter studenten haha sköönt. Bara synd att det är 2 år kvar ;/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0