18 Juni

Inte skrivit här på jätte länge... Men nu måste jag verkligen lätta på hjärtat med ett JÄTTE inlägg... Jag vet inte alls vad jag känner för saker längre. Vill släppa allting och börja om.. Jag skulle vilja födas om och göra om vissa val i livet. Bara små saker ifs. I fredags slutade jag skolan och vi åt glass och kakor och var allt utom nyttiga. Fick reda på att vi ska splittras igen i 2an när vi väljer inriktningar ( mode & reklam eller repotage ) Och i just min klass kommer vi att bli 9 stycken. Jätte stor klass, men kommer säkert att bli mysigt och bra stämning i klassen. Ikväll gör jag ingenting eftersom Jonas inte är här. Han är hemma hos sig av en anledning jag inte förstår. Men jag ska upp tidigt i morgon och tvinga hit honom för på måndag åker han iväg med jobbet och kommer inte hem för ens torsdag. Idag gick jag upp rätt tidigt sen städade jag mitt rum kändes massa bättre efter det. Nu är det mörkt och jag är rädd pgr av de dumma mörkret. Ja detta blev väl rätt långt men här kommer lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad valde du för fotoinriktning? (:

2011-06-24 @ 20:34:26
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0