8 Juli

Måste börja med att beklaga mig en massa! Vilket dåligt väder det är ute. Känner verkligen inte någon sommarstämning alls just nu. Ska börja packa lite för på söndag åker vi antagligen ut med husvagnen:) Ska bli skönt att lämna allt. Funderar faktiskt på att även lämna datan och mobilen hemma för att riktigt koppla av :) Och jag vaknade i natt typ vid 2 tiden och hade enormt ont i hela huvudet och käken osv. Låg vaken i 3 timmar för att jag inte kunde sova. För ett tag sen fick jag en tid den 2/8 till tandläkaren som ska kolla på de och ev. ge mig bettskena. Ja nu är Jonas och hämtar sin bil också.. Ville följa med men han skulle tvunget till åhus -_-  Nu ska jag göra nått vettigt med mitt liv hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0