4 Juli

Ja då sitter man här helt slut efter att inte gjort ett piss. Kom precis hem från city gross skulle handla så passade på att övningsköra :) Går mycket bra faktiskt fast det är väl ingen nyhet ;) Ska gå ut och sätta mig med ett glas is te och några jordgubbar och vänta på att Jonas ska komma hit från jobbet.

Igår körde jag och Jonas till Åhus för att lämna Jonas mamma som skulle bo där under veckan med en kompis. Så vi hjälpte dom av med grejorna sen gick vi ut och åt sen körde jag och Jonas till Kristianstad så jag kunde få en glass (a) Sen körde vi himmåt.
Här kommer lite bilder från lite allt möjligt som hänt sen sits :)

Bilden är från en varm sommarkväll när jag och Jonas körde
upp på ( vad jag kallar berg ) och tittade på solnedgången.


Från samma kväll


Denna bilden är från pappas kalas den 2/7



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0