27 Juli

Hejsan allesammans! Vädret är på topp ute och solen skiner fortfarande. Blev inget mys hos fanny ikväll för min del. Fick reda på i morse att vi tydligen ska till Danmark i morgon och eftersom der tar 4 timmar fram och tillbaka så känndes det som att jag fick stanna hemma. I söndes var jag i Ullared med mamma och systrarna. Köpte inte så mkt pengarna gick mest till alla smågrejor. Sen såklart skulle Jonas och hans mamma dit på tidsdagen och ville ha sällskap så ja det var bara att packa in sig i bilen igen och åka iväg.

Igår gjode jag och Jonas ansiktsmasker skit skönt och härligt. Jonas hade en som blev varm när den kom i kontakt med hud fräckt! Dock började familjen storskratta när de såg mig i mitt chokladbruna anikte. Idag har jag inte gjort så mkt. Jag och pappa kom precis hem från att ha hämtat öresundrunts biljetter.

Vi bjuder stort på denna bilden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0