17 Juli

Vaknade och är fortfarande trött. Känner hur mina ögon kämpar för att hålla sig öppna. Kom hem runt två i natt men jag somnade nog inte förens 3-halv 4. Och jag har nog sovit dåligt för jag har pressat käkarna nått så in i helsike och kommer ihåg var ända dröm jag drömt under hela natten. Bara nån vecka kvar tills jag ska till tandläkaren skönt! Nu väntar jag på att Jonas ska komma hem så att jag kan värma min kebbabrulle och börja äta frukost. Idag ska vi lägga ut hans gamla bil på blocket. Så vi ska tvätta den och dammsuga den och sen ut på blocket. Sen ska vi nog pysa hem till mig. Är jätte sugen på ny bakta kanelbullar mmmmm. Men men nu ska jag fråga var Jonas blir av tar ju lång tid dedär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0