Natti natt

Satt just och beställde hem vårens converse fråga mig inte varför jag gjorde det såhär tidigt men ja nu är det iallafall gjort. Sitter och känner mig deppig av en anledning som jag inte ens själv vet. Så ett par skor sitter aldrig fel :) Ska väl snart hoppa ner i sängen men är så sjukt sugen på något så jag skulle kunna springa 10 mil för en godis påse. Haha illa asså. I morgon börjar jag klockan tio chillidill. Men slutar dock inte tidigt imon damn. Hatar när man är ensam vaken känner mig så ensam. Spec när Jonas inte är här. Tycker inte om att vara ensam. Inte för att jag tror att någon gör det men tyckte det var en viktig info för er att veta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0