9 Januari

Sitter ensam hemma och äter vanilj yoghurt med färska apelsin bitar i. Härligt kom nyss hem från älsklingen som fyller 19 år idag. Han fick en skjorta av mig :) Som kommer sitta så in i bombens bra på honom (a). Igår började dagen att jag gick upp TIDIGT för att fixa mig åkte till Hässleholm vid 1 tiden där hämtade Jonas mig och vi åkte hem till hans syster för att fira lilla bulan :) Köpte tatueringar till honom vilket han tycker om ;) Va där och åt mat sen stack vi hem för att fixa oss till björekt :) Bilder kommer sen när jonas lagt in dom på datan :) Vi hade iallafall riktigt kul haha. Där var ovanligt många från höör tyckte jag, men det var kul att träffa alla :P
VI VAR FULLA GLADA OCH NYKTRA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0