3 Januari

Sitter i sängen och har nyss tittar på narnia två för att vi ska kanske se 3an på bio ikväll men har två systrar som tydligen inte hinner fixa sig på 2 timmar ;s. Känner inte för att se den sena bion för jag vill inte att Jonas ska köra hit kl 11 i kväll. Inte när det är såhär kallt och halt. Vet inte om jag skrev om nyår. Men jag och snutte var hos en som heter moa. Det var skoj trots att jag inte kände någon haha. Men fick lära känna några haha. Vid tolvslaget firade jag och snutte 5 månader.

om en vecka är det skola igen och vill har mer lov sova länge och ligga och dra under täcket. Orkar inte med alla förseningar. Men men Snart vår igen och sommar. haha om några månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0