Frågoor ;)

1. Vem är du? Jessie :)
2. Attityd: kanskä glad sur allt möjligt haha :) 
3. Ålder: sweet 16 
4. E-post: utannamn94@hot..
5. Hemsida: här då
6. Du kommer från: pappa ? ;)
7. Du bor: Höör
8. Ekonomi: Haha slarver
9. Civilstatus: singel
10. Stjärntecken: Skytte
11. Mac eller PC? Mac
12. 1024*768 eller 800*600? -
13. Internet Explorer, Mozilla, Netscape eller annat? Annat
14. Din bästa egenskap: svårt att säga själv ju! men jag gillar väl kanske att jaaag näe jag vet inte!
15. Din sämsta egenskap: svårt att säga absolut sämsta :P meen jag näe jag vet inte det heller!
16. Husdjur: Efter snutte har vi bara tråkiga fiskar som är gravida till höger och vänster
17. Familj: Mamma pappa och två systrar
18. Kroppsdel du har mest nytta av: händer i believe
19. Kroppsdel du tycker bäst om: Dono
20. Jag sover: 8 h i min superduper sköna säng
21. Djur jag är lik: Ingen aning faktiskt kanske en ekorre haha nä jag vet inte
22. Tror du på något? På mycket :P
23. Frisyr: Haha långt hår mörkt tråkigt (Y)
24. Hårfärg: Brunt
25. Ögonfärg: Bruna
26. Längd: 164
27. Vikt: 51
28. Skostorlek:38
29. Gillar: ooooj och det ska man få¨plats med här? familjen och vännerna är viktigast!
30. Ogillar: För mycke
31. Favoritmat: Pannkakor och lottas soppa
32. Favoritglass: Magnum
33. Favoritdessert: Äppelpaj kanske 
34. Favoritpizza: La maffia 
35. Favoritdryck: Cola
36. Gillar du godis? yes I do
37. Isåfall vilken sort? Haha jadu det finns ju ett stort utbud 
38. Favoritdrink: Haha mja vene 
39. Favoritfilm:Stolthet och fördom
40. Favoritdag: friday i'm in love
41. Favoritklädesplagg: Haha har nog inge sån
42. Favoritbok: Twilight börckerna måste jag nog säga
43. Musiksmak: Ja det är mycket blandat
44. Favoritdoft: Haha vet inte men tror de får bli när de luktar friskt och rent (Y) (a) typ när någon har varit ute och kommer in 
45. Favoritblomma: Rosor är väl fina
46. Öl eller vin? Inget av de
47. Liknar du en kändis? nopp I have my own look ;D
48. Senast köpta skiva: Nog marcolio när jag var liten
49. Senast film på bio: Harry potter
50. Bästa låten i världen: men äru go eller? höh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0