28 Februari

Har fått en liten nykomling i familjen :) Igår åkte jag och systrarna Jönsson till centersyd och köpte en liten dvärghamster som vi döpte till Niimo fast de andra kallar han Nim och pappa den klanten kallar han för Kort. Jätte söt är han :) Ville egentligen ha en annan hamster som va där men efter att den reste sig upp på bakmenen och fräste åt en annan hamster så var vi inte så sugna längre haha.
Köpte en bur med rosa botten och svart galler riktigt nice om jag får säga de haha :) Kanske inte direkt färgen till en pojke men var egentligen tänkt att vi skulle ha en tjej men djurskötarna sa att pojkarna var mycket lugnare. Köpte även lite lördagsgodis till vår nya lilla vän. Kommer fler bilder på han när jag kommer hem :)

Är så grymt shoppingsugen men just nu hittar jag inga snygga kläder nånstans! Var finns alla kläder?! Hittade ett snyggt myssätt som jag funderar på att införskaffa:) Låter awesome :) Nä nu har jag skrivit alldeles för mycket see ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0