16 Februari

Har nyss gjort klart projektet (tror jag) Blev inte riktigt som jag tänkt mig men just nu hoppas jag på det bästa för jag fattar verkligen ingenting. I morgon är det sista dagen sen är det LOV skönt :)

Min tå har så klart blivit värre igen. Skulle egentligen gått till doktorn idag men hell no att jag går dit igen! Så jag stack till apoteket och köpte nya kompress och badagestrumpor (vad de nu heter) och om det inte blir bättre inom en vecka ska jag gå till doktorn igen och då ska vi snacka om det går med penselin annars får det bli den hårda vägen... (operation)

Det går till så att de bedövar med lokalbedövning sen skär dom ett snitt i tån sen i vissa fall drar de av hela nageln men oftast lägger dom ett snitt från roten och upp och drar bara av typ halva. Sen syr dom ihop igen. Tur nog växer nageln upp igen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0