Lucia!

Sitter hemma hos Jonas och är helt slut i huvudet. Jag kan knappt tänka vad jag ska skriva här. Känns som jag har en hel del att göra såhär innan jul. Ett projekt som måste bli klart i morgon, en engelsk bok som ska vara klar till fredag och ett prov på måndag. Men nu lägger jag allt till sidan för idag och lägger mig ner i sängen och startar en mysig julfilm. Jag fick börja läsa engelskboken i söndes så ja nu får jag läsa 40 sidor i den jädra boken varje dag. Och jag säger bara att min vana att läsa eng noveller är inte precis min största vana. Så det tar sin lilla tid. Ska läsa 200 sidor och har 5 dagar på mig yippie.

Igår satte jag upp mina nya julgardiner i fönstret efter att mina gamla blev lite miss färgade i tvättmaskinen. Putsade mina fönster och plockade undan så kände mig nöjd när jag gick och la mig. Nä nu ska jag lägga huvudet på kudden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0