1 December

Julstjärnorna är uppe och glöggen är inhandlad. Jag och min familj gick på en julkonsert för att inviga julen. Dock känns det inte riktigt som jul än. Men det kommer när alla julsaker är uppe. I kväll ska vi sova över på skolan för att få mer sammanhållning med den andra fotoklassen men om de kommer funka är det ingen som vet. Men det kommer bli mysigt med klassen. Idag har även jag och Jonas 16 månader trevligt för alla som ville veta det. Och jag längtar sönder till jullovet. Är rätt så trött på skolan och jag vill bara sova! Till helgen skulle jag och Jonas egentligen till Göteborg men blev ändrade planer så jag och Jonas åker över till Danmark istället och myser på Tivoli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0