Slänga huvudet på kudden!

Är jätte trött efter dagen känns som jag har gjort mer än vad min kropp egentligen klarar av. Klockan 09.39 tog jag tåget till Malmö. Gick till skolan och gick igenom det vanliga sen stack jag hem. Städade mitt rum, spelade wii i nån timme gick till konsum 2 ggr. Sen sprang jag ner i källaren minst 4 ggr. Sen övningskörde jag sen tramsade jag med Charlotte. Och nu sitter jag här och njuter av en kopp varm tea. Bästa sättet att avsluta en kväll på. Nu ska jag snart sova för jag är as trött. Sen i morgon börjar den riktiga skolan och jag är super taggad. Känns som att allt kan hända nu utan att det kommer krossa mig.. Så bring it on!
2 saker jag vill göra innan jag dör:
1: Hoppa fallskärm
2: Åka till Hollywood

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0