September!

Har precis kommit hem från Malmö. Åkte dit med min kära familj och åt massa gott och tittade på September. Nu ska jag sova för att vakna upp till ännu en dag i skolan. Känner mig duktig att jag redan börjar intervjua folk. Ser verkligen fram emot när jag ska fotografera och personen jag ska fota har redan sagt ja så det är bara tummen upp. Projektet handlar typ om subkulturer som ska presenteras med bilder och text. Jag valde att skiva om jägare för det är säkert mycket en läsare inte vet om en jägare t.e.x. vad dom gör med djuret efter de har skjutit de, när man får skjuta vad osv och det kan verkligen bli riktigt snygga bilder! Jag är verkligen pepp inför detta nu! KÖR HÅRT JESSICA!

Ja vet inte riktigt mer vad jag ska skriva om hm...  Men nu är klockan mycket och jag måste sova så ni får nöja er med text för att jag har inga roliga bilder. Men lovar att bli bättre på den saken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0