Plugg plugg plugg...

Sitter hemma hos Jonas och pluggar. Han kom nyss hem med hårfärg så får äntligen slita mig från projektet. I morgon börjar jag 08.10 med matte. Och min matte lärare är verkligen glad över att vi ska börja med matte B. Hon kom in i klassrummet och sa att det var jätte svårt att bara 25% av alla klarade G osv. Känns ju bra, känner mig verkligen taggad asså haha. Men så svårt kan det inte vara. Vill man så kan man!

I morgon ska jag fota till mitt projekt. Sen ska jag redigera alla bilder och göra klart texten. Får hoppas på att de blir bra nu känns lite sådär faktiskt. Mitt problem när jag pluggar är att när det känns som allt går åt pipan så lägger jag det bara åt sidan och hoppas på att det kommer lösa sig själv medans jag tittar på en film. Sen får jag jobba röven av mig de sista dagarna. Inte smart alls det där. Nu måste jag plugga innan jag ska färga hans hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0