Jag vill HAAAA

Jag vill verkligen tatuera mig, vill verkligen ha över revbenen men har hört och tror att det gör jävligt ont! Helst skulle jag vilja ha någon text men vet inte riktigt vad det ska stå... Men jag har ju gått om tid på mig, får ju vänta tills jag är 18 *snyft* Men jag vet att det kommer att ske! Det finns så många tattos jag skulle vilja ha både stora och små men de stora skulle varit som kläder man skulle kunna ta av och på hur man ville.
Några snygga!

Får väll börja med min favorit!
Älskar den verkligen och denna kommer verkligen
att gaddas in på min kropp!
Men dock inte denna texten..

Denna är också extremt snygg!
Även där skulle jag vilja ha någon text
som verkligen betyder något...

Denna är extremt jävla snygg!
Bara att den tar sån yta...
Denna är en sån man skulle kunna
ta av och på hur man ville..

Denna är också fin men skulle också
passat på insidan av foten så man kan dölja...


Jag och Jonas hade extremt mysigt på vår romantiska lilla middag
på stäket. Vi åt fondue och det var extremt gott.. Där satt vi som små
ny förälskade pluttisar och doppade våra små köttbitar i grytan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0