Godnatt världen....

Ja efter mycket om och men säger jag godnatt och tackar för en underbar dag. Ligger i sängen under det varma täcket och känner hur den svala vinden sveper in genom det öppna fönstret. Jonas ligger bredvid mig och är djupt inne i någon dröm. Kanske handlar den om när vi någon gång i framtiden gifter oss eller kanske om att han är en hund eller till och med om rymden. I en dröm kan ju allt vara möjligt. Det är det underbara med drömmar. Nu ska jag släcka lampan för att sedan vakna av den dagliga pussen på pannan från min underbara pojkvän som ska till jobbet tidigt i gryningen. I morgon ska jag städa rummet ordentligt innan jag fixar mig för att åka till malmöfestivalen med de kära.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0