14 Augusti

Sitter hemma hos Jonas och vi ska även idag äta onyttigheter som vars 2 coca cola chips och nötter. Det känns inte så bra längre haha. Men när man tränar så blir det + - = 0  haha. Ska sätta in "bröllop och jäkelskap". Det ända dåliga är att Jonas ska jobba och jag som har en vecka kvar på lovet får gå upp kl 06.30! Men i morgon ska jag träna och ta det lugnt framför en bra film.

Idag är det exakt 3 år sedan min kära vän Linus Svensson lämnade denna underbara värd. Saknar honom massa men tiden har gått fort. Minns alla dagar då vi pratade och skrattade och man anade inte att det skulle sluta som det gjorde. Men vi ses när det är min tur att lämna denna värld.


GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0