13 Augusti Skulle kommit in vid 6 tiden

Sitter i sängen och känner att jag egentligen borde fixa mig till kräftskivan som vi ska till om ca en och en halv timme. Ska sitta ute så får väl bli någon varmare tjock tröja och några jeans. Igår var det egentligen meningen att jag och Jonas skulle gått en runda på festivalen men eftersom båda var trötta och sega så beslöt vi oss för att passa Carolins barn istället. Och måste säga att gulligare unge får man leta efter. Och veckan som kommer blir den sista veckan på det härliga sommarlovet. Alla veckorna tog slut så snabbt. Kommer väll inte känna någon skillnad i tvåan mer än att det är mer inriktat på repotage. Nä nu ska jag ta tag i mitt liv och fixa mig inför kvällen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0