11 Augusti Zzzz...

Blir lika sur varje gång man råkar klicka på fel knapp och hela inlägget tas bort...Men Idag kom jag hem klockan 08.00 satte mig och tittade på tv lite innan jag somnade. Vaknade och kände att jag verkligen behövde mer sömn. Efter ett tag tittade jag på klockan och den visade 15.10 och jag blev inte lite chockad. Just nu är jag så trött så det svider i ögonen och jag håller på att somna sittandes. Tror inte att allt är som det ska haha men lever gör jag ju än så länge. Imorgon blir det väl en liten runda inom hässleholmsfestivalen. Sen på lördag blir det kräftskiva. Får väll titta in på marknaden i Höör också :) Men nu ska jag sätta på en film och mysa i onepiecen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0